A webáruház szabályzata

ONLINE ÁRUHÁZ SZABÁLYZATA

DAS COMPANY

A jelen Szabályzat meghatározza a Vásárló és az Eladó között a dascompany.com online áruházon (a továbbiakban: "Üzlet" vagy "Online áruház") keresztül létrejött Távértékesítési Szerződések megkötésének és végrehajtásának általános szabályait, valamint a biztosítását. Szolgáltatások elektronikusan ebben az Áruházban.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

  1. KAPCSOLATOT TEREMTENI AZ ELADÓVAL

    Az eladóval való kapcsolatfelvétel lehetséges:

      1. hagyományos postai úton a következő címen: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

      2. elektronikus levelezés (e-mail) a következő címen: info.hu@dascompany.com;

      3. telefonszám: +48 32 50 65 880;

      4. az Áruház webhelyén elérhető kapcsolatfelvételi űrlap;

      5. csevegés elérhető az Áruház webhelyén.

  2. DEFINÍCIÓK

    1. A Szabályzatban nagybetűvel írt kifejezések jelentése:

      1. Munkanapok – napok hétfőtől péntekig, az ünnepnapok kivételével;

      2. Ügyfél – cselekvőképes természetes személy; külön rendelkezések jogképességet biztosító jogi személy vagy jogi személynek nem minősülő szervezeti egység, amely az Áruházban Adásvételi Szerződést köt, vagy az ott nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi - ideértve az abban bemutatott tartalommal való megismerkedést is.

      3. Ptk. – 1964. április 23-i törvény, Polgári Törvénykönyv (Jogi Közlöny, 1964, 16. szám, 93. tétel, módosításokkal);

      4. Felhasználói fiók/Számla – A Vásárlónak elektronikus úton nyújtott szolgáltatás, amely abból áll, hogy egy adott Ügyfél számára hozzáférést biztosítanak az Internetes áruházon belül egy különálló helyre, amelyen keresztül a Vásárló meghatározott tevékenységeket végezhet az Áruházban, ideértve a Rendelések leadását és azok állapotának nyomon követését a Szabályzattal összhangban;

      5. Fogyasztó – Ügyfél, aki a cikk értelmében fogyasztó. 22. §-a [1] bekezdése alapján, illetve a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó. A Szabályzat Fogyasztóra vonatkozó rendelkezései – kifejezetten eltérő rendelkezés hiányában – a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozóra is kiterjednek (az alábbiakban meghatározottak szerint);

      6. Árukészítő - A Megrendelőnek elektronikus úton nyújtott szolgáltatás, amely abból áll, hogy olyan eszközt biztosítunk a Vevőnek, amellyel a Megrendelő önállóan tud méretű, anyagú Árut létrehozni. és az őt érdeklő egyéb dimenziókat a varázsló tartalmában, hogy létrehozza a végső árukat, amelyek egy megrendelés tárgyát képezhetik,

        .
      7. Hírlevél  – az Eladó által elektronikusan, a Szabályzatban meghatározott feltételekkel nyújtott szolgáltatás;

      8. Adatvédelmi szabályzat – a Webáruházban elérhető külön dokumentum, amely meghatározza a személyes adatok Eladó általi kezelésének, valamint a cookie-k használatának szabályait;

      9. Fogyasztói jogokat gyakorló vállalkozó - az a természetes személy, aki az üzleti tevékenységével közvetlenül összefüggő Adásvételi Szerződést kötő Ügyfél, ha a jelen Értékesítés tartalma A megállapodás azt jelzi, hogy e személy számára nem áll fenn szakmai jellegű, különösen az általa végzett vállalkozási tevékenység tárgyából adódó, a Gazdasági tevékenységről szóló Központi Nyilvántartási és Tájékoztató rendelkezései alapján rendelkezésre bocsátott, a fogyasztók Polgári Törvénykönyve és a Fogyasztói Jogokról szóló törvény szerinti jogai;

      10. Vállalkozó – Ügyfél, aki a cikk értelmében vállalkozó. 43[1] bekezdése alapján a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó kivételével a saját nevükben üzleti vagy szakmai tevékenységet folytató, valamint üzleti vagy szakmai tevékenységével közvetlenül összefüggő jogügyletet folytat;

      11. Szabályzat  – ezek az előírások;

      12. Rendelet  – Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2019/1150 rendelete (2019. június 20.) az online szolgáltatások üzleti felhasználói számára a méltányosság és az átláthatóság előmozdításáról közvetítés,

      13. Eladó – Das Company Korlátolt felelősségű társaság, székhelye Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, bejegyezte az Országos Bírósági Nyilvántartásba a krakkói Kraków-Śródmieście Kerületi Bíróság, az Országos Bírósági Nyilvántartás 11. Kereskedelmi Osztálya a következő számon: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, alaptőke: PLN 4.295.000,00;

      14. Felek – Ügyfél és Eladó közösen;

      15. Áruk – az Eladó által az Áruház honlapján a leírással együtt bemutatott áru, valamint a Fogyasztó értelmezésében digitális elemekkel rendelkező termék Jogi törvény;

      16. Állandó adathordozó - olyan anyagot vagy eszközt jelent, amely lehetővé teszi az Ügyfél vagy az Eladó számára, hogy személyesen neki címzett információkat tároljon oly módon, hogy hozzáférést biztosítson a a jövőben a céloknak megfelelő ideig, mire használják fel ezeket az információkat, és amelyek lehetővé teszik a tárolt információk változatlan újraalkotását;

      17. Adásvételi szerződés/Szerződés – az Eladó és a Vevő között létrejött, a Szabályzatban meghatározott feltételek szerinti Árukra vonatkozó távértékesítési szerződés;

      18. Szolgáltatások – az Eladó által a Vevőknek elektronikus úton nyújtott szolgáltatások az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (Folyóirat) értelmében törvény 144. sz. módosításának 1204. pontja);

      19. Törvény a fogyasztói jogokról – A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény (Jogi Közlöny, 2014, 827. sz., módosított);

      20. Törvény a szerzői és szomszédos jogokról-  1994. február 4-i törvény a szerzői jogokról és szomszédos jogokról (Jogi Közlöny, 1994, 24. szám, 83. tétel, mint módosítva);

      21. Törvény az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról - 2002. július 18-i törvény az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról (Jogi Közlöny 144. sz., 1204. tétel, a módosítások szerint).

      22. Jótállási feltételek – az Internetes áruházban elérhető külön dokumentum, amely meghatározza az Eladó által az Árukra vonatkozó jótállás feltételeit,

      23. Felhasználási feltételek – az Internetes áruházban elérhető külön dokumentum, amely meghatározza az Áruk felhasználásának szabályait és utasításait,

      24. Megrendelés – a Vevő akaratnyilatkozata, amely közvetlenül az Adásvételi Szerződés megkötésére irányul, annak főbb elemeinek meghatározásával.

    2. Az Eladó más fogalmak definícióit is bevezetheti közvetlenül a Szabályzat tartalmába.

  1. TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK, A WEBOLDAL HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYAI, BIZTONSÁG

    1. Az Webáruház használata akkor lehetséges, ha a Vásárló megfelel az alábbi minimális technikai követelményeknek:

      1. internet-hozzáféréssel rendelkező termináleszközzel (számítógéppel vagy mobileszközzel);

      2. hozzáférés az aktív e-mailekhez (e-mail);

      3. hozzáférés a webböngésző legfrissebb verziójához (hacsak az Áruház webhelyén másként nem jelezzük);

      4. cookie-k és Javascript engedélyezése a böngészőben;

      5. van egy program a PDF-fájlok olvasására.

    2. Továbbá az Áruház egyes szolgáltatásainak vagy funkcióinak használatához vagy azok teljes körű használatához szükség lehet az eszköz megfelelő konfigurálására, valamint a helymeghatározó szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez a webböngészőben és/ vagy eszközt, amelyet az Ügyfél használ, és ezen szolgáltatásokhoz böngésző hozzáférést biztosít az Áruházban közölt információk szerint.

    3. Az Internetes áruházban elektronikusan elérhető Szolgáltatások igénybevétele kockázatot jelenthet minden internethasználó számára, amely abból áll, hogy a Vásárló informatikai rendszerébe rosszindulatú szoftvereket juttathat be, vagy adatait jogosulatlan módon megszerezheti és módosíthatja. személyek. Minden ügyfél, a fent említettek elkerülése érdekében a kockázatoknak és fenyegetéseknek megfelelő technikai intézkedéseket kell alkalmazniuk e kockázatok minimalizálására, például víruskereső programokat vagy tűzfalat.

    4. Az Eladó az Áruházban „cookie-kat” használ, amelyek használatának célja különösen az Áruház weboldalainak megfelelő működésének biztosítása vagy a Szolgáltatások nyújtása. A cookie-k használatának szabályait és felhasználásuk céljait az Adatvédelmi szabályzat tartalmazza.  

    5. A Vásárló a Webáruház használata során különösen köteles:

      1. az Internetes áruházat a Lengyel Köztársaságban hatályos jogszabályok előírásaival, a Szabályzat rendelkezéseivel, valamint az internethasználat általános elveivel összhangban használja, a a jó modor alapelveit, és oly módon, hogy az ne veszélyeztesse az Eladó vagy bármely más személy vagy harmadik felek személyes jogait vagy az Eladó egyéb jogait és jogos érdekeit;

      2. az Áruházban közzétett összes tartalmat az általánosan alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően használja fel, beleértve csak saját személyes használatra;

      3. nem biztosítanak vagy továbbítanak törvény által tiltott tartalmat, például erőszakot, rágalmazó vagy harmadik felek személyes jogait és egyéb jogait sértő tartalmat;

      4. olyan módon használja az Áruházat, amely nem zavarja annak működését, különösen meghatározott szoftverek vagy eszközök használatával.

    6. Tilos az Online Áruház, a Szolgáltatás vagy azok elemeinek bármely részének másolása, reprodukálása, módosítása, reprodukálása vagy terjesztése, ideértve különösen a fényképeket, videó anyagokat, leírásokat vagy egyéb tartalmakat előzetes engedély nélkül. az Eladó írásos hozzájárulása, kivéve a vonatkozó jogszabályok és a Szabályzat által kifejezetten megengedett eseteket. Az Eladó lépéseket tehet, beleértve a bírósági eljárást is, hogy megvédje saját érdekeit és harmadik felek érdekeit, ideértve az Áruház webhelyeinek felhasználóit és vásárlóit.

ÁRUSÍTÁS

  1. RENDELÉS ELADÁSA; FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

    1. Az Áruház információkat nyújt a kész árukról, amelyek többek között: azok leírása, műszaki és működési paraméterei, valamint azon alkatrészek anyagaira, felépítésére és funkcionális tulajdonságaira vonatkozó információk, amelyekből a Vevő által megjelölt paraméterekkel a végső Árukat képezik, valamint ezen Áruk árait. Az előző mondatban hivatkozott információk és a Webáruházban elérhető egyéb tartalmak, hacsak nincs egyértelműen másként jelezve, nem minősülnek ajánlatnak a Ptk. 66. §-a szerinti felhívás, és kizárólag Adásvételi szerződés megkötésére szóló felhívás, a Ptk. 71. §-a alapján. 

    2. Az Webáruházban elérhető áruk vadonatújak, fizikai és jogi hibáktól mentesek. Az Eladó kivételesen a Webáruházban olyan árut is bemutathat, amely eltér a Ptk. 43b szakasz törvény 2. vagy 3. §-a. Az előző mondatban említett Áruk esetében az Eladó a leírásukban tájékoztatja a Vevőt azok állapotáról - Ezek az Áruk kedvezményes áron vásárolhatók meg. A jelen pontban meghatározott szerződésnek való megfelelés követelményeitől eltérő áruk megrendelésekor a Fogyasztó Vásárló kifejezetten és külön elfogadja az Áru meghatározott jellemzőjének hiányát.

    3. Minden árut legálisan bevezettek a lengyel piacra.

    4. Az online áruházban történő Megrendelés feltétele, hogy az Ügyfélnek aktív e-mail fiókkal kell rendelkeznie.

    5. Az ügyfél megrendelést adhat le:

      1. közvetlenül az Online Áruházban, annak infrastruktúráját használva (Megrendelőlap);

      2. e-mail;

      3. személyesen, az Eladó székhelyén.

    6. A Megrendelőlap segítségével történő Megrendeléshez - a Vásárló az Áruházban megjelenő üzeneteket követi, a Megrendelést a fizetési kötelezettséggel járó visszaigazoló gombbal vagy más azzal egyenértékű gombbal véglegesíti.

    7. A Vásárló által az Internetes áruházban leadott megrendelést - a Megrendelő űrlap segítségével - a Vásárló elektronikus formában nyújtja be az Eladónak. A Megrendelés a Megrendelésben megjelölt Árukra vonatkozó Adásvételi Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. 

    8. A Vevő elektronikus formában benyújtott ajánlata kötelező érvényű a Vásárlóra nézve, ha az Eladó a Megrendelés elfogadásáról visszaigazolást küld a Vevő által megadott e-mail címre, amely az Eladó elfogadó nyilatkozatát jelenti. az Ügyfél ajánlatát. Az Ügyfél általi kézhezvételt követően Adásvételi Szerződés jön létre.

    9. A Megrendelés leadása után a megadott e-mail címre üzenetet küldünk a Megrendelés teljesítésének következő lépéseiről.

    10. Az Eladó az adásvételi szerződés megkötését követően megerősíti annak feltételeit a Fogyasztó és a Fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó Vásárló felé, és tartós adathordozón megküldi a Vevő e- postai címre vagy írásban a Megrendelő által megadott címre - az Ügyfél döntése szerint .

    11. Az Eladó lehetővé teszi a Megrendelések leadását az Online Áruházban elektronikus levél (e-mail) útján is. Az alábbi külön rendelkezésekre is figyelemmel a jelen Szabályzat többi rendelkezése az előző mondatban említett Megrendelésekre vonatkozik. 

    12. A webáruházban e-mailben történő rendelés leadása az online áruház honlapján feltüntetett határidőn belül lehetséges. 

    13. A Megrendelő e-mailben történő megrendeléshez a pontban megjelölt e-mail címen veszi fel a kapcsolatot az Eladóval. én levelet b. Szabályzat, és fel kell tüntetnie:

      1. az Eladó által a Megrendelés teljesítéséhez szükséges adatai, különösen: vezeték- és vezetéknév/cégnév, űrlap/szállítási cím, e-mail cím és telefonszám;

      2. az Áruk neve vagy az Áruk alkatrészei és paraméterei az Áruház webhelyén bemutatottak közül;

      3. áruk száma;

      4. választott szállítási mód – az Áruházban elérhetők közül;

      5. a kiválasztott fizetési mód – az Áruházban elérhetők közül.

    14. A pontban hivatkozott Megrendelés összértékére vonatkozó információ. A fentiekben leírtakat az Eladó a teljes Megrendelés elektronikus üzenet (e-mail) elküldése után biztosítja. Az Eladó tájékoztatja továbbá, hogy az adásvételi szerződés Ügyfél általi megkötése a megrendelt Áru fizetési kötelezettségét vonja maga után. Jelen pillanatban az adásvételi szerződés létrejött.

    15. A fogyasztói jogokat gyakorló Fogyasztó Vásárló és Vállalkozó Vásárló esetén az Eladó minden e-mailben történő Megrendelés leadását követően elküldi a Vevőnek a leadott Megrendelés feltételeinek megerősítése.

    16. Az Adásvételi szerződés megkötése érdekében a pontban hivatkozott Ügyfél. fentiekben (a Megrendelés feltételeinek Eladó által küldött visszaigazolására válaszul) elektronikus üzenetet (e-mailt) kell küldenie az Eladó e-mail címére, amelyben:

      1. elfogadja a benyújtott Megrendelés tartalmát és hozzájárul annak végrehajtásához, valamint

      2. elfogadja a Szabályzat tartalmát, és megerősíti az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó utasítások elolvasását.

    17. Az adásvételi szerződés lengyel vagy angol nyelven jön létre, a Szabályzatnak megfelelő tartalommal.

    18. A Vállalkozó Ügyfelek esetében az Eladó a Megrendelések leadására és teljesítésére külön szabályokat is megjelölhet. 

    19. Az Eladó által kínált árukra az Áruház honlapján közzétett Felhasználási feltételek külön dokumentumban foglalt szabályok és használati utasítások vonatkoznak.

  2. ÁRAK ÉS FIZETÉSI MÓDOK 

    1. Az áruk árai az Áruházban lengyel zlotyban vannak megadva. 

    2. Az Áruházban feltüntetett árak az összes összetevőt tartalmazzák, beleértve az áfát, a vámokat és egyéb díjakat. 

    3. A vállalkozó Vásárlókkal kapcsolatban az Eladó nettó árakat alkalmazhat. Ebben az esetben a Vállalkozónak minden alkalommal hozzá kell adnia a nettó árhoz az érvényes mértékű áru- és szolgáltatásadót (ÁFA).

    4. Az Áruk áruházban bemutatott árai nem tartalmazzák a jelen Szabályzat szerint a Vevőt terhelő Áruk kiszállítási költségét.

    5. Az ügyfél a következő fizetési módokat választhatja: 

      1. elektronikus fizetés külső fizetési szolgáltatók infrastruktúráját használva (az Áruház információi szerint). Ha ezt a fizetési módot választja, a Megrendelés teljesítése a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás Ügyfél részére történő elküldését követően kezdődik meg, az Eladó pedig az elszámolási ügynök rendszeréből tájékoztatást kapott az Ügyfél által teljesített fizetésről. Az árukat azonban a megrendelés befejezése után szállítjuk ki az Ügyfélnek;

      2. banki átutalás az Eladó bankszámlájára. Ha ezt a fizetési módot választja, a Megrendelés teljesítése a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás Ügyfél részére történő elküldését követően, valamint a pénzeszközök Eladó bankszámlájára történő átutalását követően kezdődik meg. Az árukat azonban a Megrendelés teljesítése után szállítjuk ki a Vevőnek. Jelen fizetési mód esetén az Eladó a Vásárló részére az elszámolással kapcsolatos megfelelő bizonylatot, ideértve a proforma számlát vagy az előlegszámlát is - az Áruházban található információk szerint a fizetés teljesítése előtt átadhatja;

      3. utánvéttel (kiszállításkor fizetés a szállítónak). Ha ezt a fizetési módot választja, akkor a Megrendelés teljesítése és kiszállítása azután kezdődik, hogy az Eladó elküldte a Vevőnek a Megrendelés elfogadásáról és annak teljesítéséről szóló visszaigazolást;

      4. készpénzes fizetés vagy kártyás fizetés személyes átvételkor (fizetés az Eladó személyes átvételi pontján). Ha ezt a fizetési módot választja, akkor a Megrendelés feldolgozása a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás Vásárló részére történő elküldését követően kerül feldolgozásra, és az Árukat a Felek által egyeztetett határidőn belül kiadják az Eladó személyes átvételi pontján;

    6. A Vásárló rendelkezésére álló fizetési módok függhetnek az áruk Vásárló által választott szállítási módjától, amelyről az Eladó tájékoztatja az Áruházat.

    7. Az Eladó a megrendelt árut lefedő vásárlást igazoló bizonylatot papíron az áru kézbesítésével egyidejűleg vagy elektronikus formában - a Vásárló által a vásárláskor megadott e-mail címre - átadja a Vevőnek. Rendelés. A Webáruházban Számlával rendelkező Vásárlók esetében az Eladó a vásárlást igazoló okiratot is elhelyezheti az Ügyfélfiókban. A vásárló elfogadja, hogy a vásárlást igazoló bizonylatot elektronikus formában megkapja. 

    8. Az Eladó az Áruház honlapján tájékoztatja a Vásárlót a Megrendelés fizetési határidejéről.

    9. Amennyiben a Vásárló nem fizet időben, az Eladó a fizetésre további határidő kitűzésével felszólíthatja a Vevőt a fizetésre, és erről tartós adathordozón tájékoztatja a Vevőt. A pótfizetési határidőre vonatkozó információk tartalmazzák azt is, hogy e határidő eredménytelen lejárta után az Eladó eláll az Adásvételi szerződéstől. A második fizetési határidő eredménytelen lejárta esetén az Eladó tartós adathordozón megküldi a Megrendelőnek a szerződéstől való elállási nyilatkozatát a Ptk. 491. §. A Szerződéstől való elállás a Megbízás elállásának és teljesítésének elmulasztásának minősül. 

    10. Az Eladó által az Eladó által csökkentettnek nyilvánított Áru áraihoz az Áruknak az árengedményt megelőző utolsó 30 napban használt korábbi, legalacsonyabb árát adja meg. az Áru ára került alkalmazásra.

  1. RENDELÉS SZÁLLÍTÁSA

    1. Az áruk szállítása területileg nincs korlátozva. A kézbesítés helyétől függően eltérő nyomtatványok és szállítási díjak is elérhetőek – a Webáruházban található információk szerint.

    2. A kiszállítás a Megrendelő által választott formában és a Megrendelő által a Megrendelés leadásakor megadott címre történik.

    3. Az Eladó lehetőséget biztosít a Vevőnek a megrendelt Áruk következő szállítási formáinak kiválasztására:

      1. futár kézbesítés; 

      2. személyes átvétel az Eladó átvételi pontjáról (az Eladó által megjelölt) - az időpont, hely és szabályok Eladóval történő előzetes egyeztetése után. Ezen szállítási mód esetén kérjük, hogy a Vásárló a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az Eladóval.

    4. A Megrendelés teljesítéséhez és kiszállításához szükséges Munkanapok számáról, valamint az Áruk kiszállítási díjának összegéről az Áruház tájékoztatást ad.

    5. Amennyiben az Áruház egyértelműen másként nem rendelkezik, a Megrendelés kézbesítési és feldolgozási idejét a jelen Szabályzatban meghatározott elvek szerint Munkanapokban számoljuk. 

    6. Ha a Megrendelésben szereplő Árukra eltérő végrehajtási időszakok vannak megadva, akkor a megadottak közül a leghosszabb időszak vonatkozik a teljes Megrendelésre.

    7. Az Eladó (beleértve az alkalmanként vagy ideiglenesen is) külön szabályokat vagy szállítási módokat vezethet be, beleértve például a Megrendelés értékének meghatározását, amelyhez a kiválasztott vagy az összes szállítási mód ingyenes lehet az Ügyfél számára és szabályaikra. Az ilyen információkat az online áruház weboldalán közöljük. 

SZOLGÁLTATÁSOK

  1. SZOLGÁLTATÁSOK – ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK, ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK

     

    1. Az Eladó lehetővé teszi, hogy Ügyfél az Online Áruházon keresztül ingyenes Szolgáltatásokat vegyen igénybe, amelyeket az Eladó a nap 24 órájában, a hét minden napján biztosít. 

    2. Az Online Áruház fő szolgáltatása és funkciója a Megrendelések leadása az Áruházban elérhető interaktív Megrendelőlap segítségével. Az Áruházban elérhető interaktív Megrendelőlap rendelkezésre bocsátásából álló szolgáltatás meghatározott időtartamra - egészen addig, amíg az Ügyfél a Megrendelést ezen az űrlapon elküldi (az űrlapot használja). 

    3. Az Áruház Ügyfele böngészhet és kereshet az Áruház webhelyein elérhető tartalmak között. Az ilyen tartalom a Polgári Törvénykönyv rendelkezései értelmében nem minősül ajánlatnak, kivéve, ha egyértelműen másként jelezzük. 

    4. A böngészés és a tartalomkeresés szolgáltatása meghatározott ideig - egészen addig, amíg az Ügyfél be nem zárja az Áruház weboldalát - biztosított a Vásárló számára.

    5. Az Ügyfélnek lehetősége van fiók létrehozására és fenntartására az Online Áruházban. 

    6. A fiók az Ügyfél által megadott adatokat tartalmazza. Tartalmazhat egyéb információkat is, beleértve az Ügyfél vásárlási előzményeit vagy a Megrendelés állapotát. 

    7. Az Online Áruházban a Fiók fenntartásának szolgáltatása regisztráció után érhető el. A regisztráció a Webáruházban elérhető Fióklétrehozási űrlap kitöltésével és elfogadásával történik. 

    8. A Számlavezetésből álló Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés határozatlan időre jön létre, és akkor szűnik meg, amikor az Ügyfél a Fiók törlésére irányuló kérelmet küld.

    9. A Termékkészítő segítségével a Vásárlónak lehetősége van önállóan elkészíteni az őt érdeklő végső Árut az Áruházban elérhető méretek, anyagok és egyéb elemek kiválasztásával, amint az a termék tartalmában szerepel. Termékkészítő. 

    10. A Termékkészítő egy olyan eszköz, amelyet a Vevő rendelkezésére bocsátanak, hogy elkészíthesse a végső terméket, amelynek meghatározott ára van, és megrendelés tárgya lehet.

    11. A Termékkészítő Vásárló számára elérhetővé tétele azon Ügyfelek számára érhető el, akik az Áruház meghatározott részében elérhető internetcím használatával nyitják meg a Termékkészítőt.

    12. Az Árukészítő nyújtásából álló Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés határozott időre jön létre, és akkor szűnik meg, amikor a Vásárló az Árukészítővel bezárja az Áruház weboldalát.

    13. Az Eladó lehetővé teszi az Ügyfelek számára, hogy külső közösségi oldalakon, például Facebookon, Google-on keresztül regisztráljanak vagy jelentkezzenek be az Online Áruházba az Ügyfél fiókjával. Az a Vásárló, aki egy külső portálon lévő fiók használatával regisztrál vagy jelentkezik be fiókjába az Online Áruházban, bizonyos adatokat ad meg az ezen a külső portálon lévő fiókjából az Online Áruházban. 

    14. A Vásárló köteles a Webáruházban – így a Fiókregisztrációs űrlapon is – csak aktuális, következetes és nem megtévesztő adatokat megadni, valamint az Eladónak megadott adatokban bekövetkezett változásokról haladéktalanul tájékoztatni, ill. saját maga módosíthatja ezeket az adatokat a Fiókban elérhető funkciók segítségével.

    15. A Fiók létrehozási folyamat megfelelő befejezése érdekében az Ügyfél a Fiók további aktiválására is felkérhető, beleértve az e-mail vagy SMS üzeneteket is, az Áruházban megjelenő információknak megfelelően. 

    16. Ugyanaz az Ügyfél nem rendelkezhet több fiókkal egy e-mail címhez. 

    17. A Vásárló kereskedelmi és hasonló információkat kaphat az Eladótól az általa megadott e-mail címre vagy telefonszámra küldött üzenetek formájában - SMS üzenet formájában - a Vásárlónál diszkréció (Hírlevél szolgáltatás). Az SMS Hírlevél opció kiválasztása esetén az SMS üzenetek fogadását támogató távközlési eszközökön keresztül az Ügyfél által megadott telefonszámra küldik az üzeneteket.

    18. Az ügyfél bármikor visszavonhatja a kereskedelmi információk küldésére vonatkozó hozzájárulását.

    19. A hírlevélre való feliratkozás önkéntes.

    20. A Hírlevélre való feliratkozáshoz meg kell adnia egy érvényes e-mail címet vagy telefonszámot, vagy aktiválnia kell a megfelelő mezőt az Online Áruházban. 

    21. A Hírlevél szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés határozatlan időre jön létre, és akkor szűnik meg, ha az Ügyfél e-mail címének vagy telefonszámának Hírlevél feliratkozásból való törlését kéri, vagy leiratkozik a Hírlevél szolgáltatás részeként küldött tartalomban található linket.

    22. A Hírlevél részeként küldött tartalom nem minősül ajánlattételnek az Art. értelmében. 66. §-a alapján.  

    23. A Vásárló üzeneteket küldhet az Eladónak az Online Áruház honlapján elérhető kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. A Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés, amely egy interaktív űrlap biztosításából áll, amely lehetővé teszi az Ügyfélnek, hogy kapcsolatba léphessen az Eladóval, határozott időtartamra szól, és akkor szűnik meg, amikor a Vásárló az űrlap segítségével üzenetet küld. A kapcsolatfelvételi űrlap nem minősül online kommunikációs eszköznek az Art. értelmében. 12 szakasz 1 pont A fogyasztói jogokról szóló törvény 3a.

    24. A Vásárló az Online Áruházban elérhető interaktív chaten is kapcsolatba léphet az Eladóval. A chat szolgáltatást meghatározott ideig biztosítjuk az Ügyfélnek – addig, amíg az eszközzel folytatott beszélgetés véget nem ér, vagy az Ügyfél be nem zárja a Webáruház weboldalát. 

    25. A Vásárlónak lehetősége van egyéni és szubjektív kijelentéseket (véleményeket) közzétenni az Árukkal, a tranzakció lefolyásával vagy a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatban a Webáruházban a saját szintjéről. fiók. Nyilatkozatok hozzáadásával az ügyfél kijelenti, hogy a tartalomhoz minden joggal rendelkezik, különös tekintettel a szerzői jogokra.

    26. A Vásárló által a Webáruházban véleményezésből álló Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés határozott időtartamra - a vélemény kiegészítésének és ismertetésének idejére - jön létre. A nyilatkozatokat átlátható és érthető módon kell megfogalmazni. A nyilatkozat tartalma nem sérthet hatályos jogszabályi rendelkezéseket, ideértve harmadik személyek jogait - így különösen nem lehet rágalmazó, személyiségi jogokat sért, és nem valósíthat meg tisztességtelen versenyt. 

    27. A közzétett nyilatkozatok az Online Áruház weboldalain kerülnek terjesztésre. A Vásárló a nyilatkozat közzétételével hozzájárul a nyilatkozat Eladó általi ingyenes felhasználásához és közzétételéhez (licenc), ideértve különösen a számítógép memóriájába történő rögzítését, nyilvános előadását, sokszorosítását és terjesztését oly módon, hogy ahhoz mindenki hozzáférjen. , ideértve különösen az internet használatát, valamint a szerzői jogokról és a szomszédos jogokról szóló törvény szerinti művek elkészítését.

    28. Az előző alfejezetben említett licenc feljogosítja az Eladót az allicencek kiadására, és területileg nincs korlátozva. 

    29. A fenti alpont rendelkezései vonatkoznak az Ügyfél által a Webáruházban, így különösen az Áruházban található Fiókon belül közzétett egyéb tartalmakra is. 

    30. Az Áruházban bizonyos tartalmak egy tematikus blog részeként is megjelenhetnek az Áruházban kínált Áruk típusával kapcsolatban. A tematikus blog részeként bemutatott tartalom hobbi jellegű és általános jellegű, tematikus, de egyben csak szemléltető jellegű is. Az Eladó által szubjektíven kiválasztott kritériumok szerint kerülnek bemutatásra. Ezeket nem szabad ajánlatként, tanácsként vagy ajánlásként kezelni.

    31. Az Eladó jogosult alkalmi versenyeket, promóciókat szervezni, melyek feltételeit minden esetben az Áruház weboldalain közöljük. A Webáruházban található promóciók nem kombinálhatók, kivéve, ha az adott promóció szabályzata másként rendelkezik.


  1. SZOLGÁLTATÁSOK MEGSZŰNÉSE ÉS FELFÜGGESZTÉSE

    1. Vállalkozó Vásárlóval kapcsolatban az Eladónak jogában áll felfüggeszteni a Szolgáltatások nyújtását, beleértve különösen a Számlavezetést, valamint felmondani a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést , ideértve a Számlavezetési szolgáltatást, valamint az Áruház Online által kínált egyéb Szolgáltatásokat, azonnali hatállyal és indoklás nélkül, az e-mail címre küldött megfelelő nyilatkozattal, különösen abban az esetben, ha a helyességével vagy teljességével kapcsolatban kétség merül fel. az ilyen Ügyfél által megadott adatok közül, valamint a következő esetekben:

      1. ha az Ügyfél megsérti a Szabályzatot, a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit vagy a jó modor elvét;

      2. ha az Ügyfél tevékenysége vagy mulasztása negatívan befolyásolja az Eladó jó hírnevét, vagy más módon árt az Eladónak.

    2. Az Eladónak jogában áll felfüggeszteni a Szolgáltatások nyújtását, vagy felmondani a Webáruházban elérhető Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést, a nem Vállalkozó Vásárlókkal kapcsolatban is, a pontban megjelölt helyzetekben. pont. 1. pontja szerinti eredménytelen jogsértés megszüntetésére irányuló kérelem és a szabálysértés megszüntetésére vonatkozó határidő kitűzése után. 

    3. Az Eladó 1 hónapos felmondási idővel felmondhatja a Szolgáltatások nyújtására vonatkozó Szerződést, ideértve különösen a Számlavezetési szolgáltatást az Online Áruházban, az alábbi esetekben:

      1. az Webáruházban nyújtott Szolgáltatások körének megváltozása esetén, különös tekintettel a szervezési, technológiai vagy technikai okokra, ideértve a használathoz szükséges technikai követelmények változását is a Webáruház vagy az egyes Szolgáltatások, valamint az Áruház működésének megszűnésével, egy adott Szolgáltatás nyújtásával, megváltoztatásával vagy új Szolgáltatások vagy funkciók bevezetésével járó változások, valamint a Szolgáltatások, funkcionalitás, ill. az online áruház működését, megakadályozza a visszaéléseket és a biztonsági okokból való szükségességet;  

      2. az általánosan alkalmazandó jogszabályok rendelkezéseinek változása és azok értelmezése/értelmezése esetén;

      3. olyan bírósági, hatósági vagy más típusú intézmény által hozott határozat, ítélet vagy más hasonló aktus esetén, amely érinti a Szolgáltatás rendelkezéseit vagy a Felek jogait és kötelezettségeit, valamint konkrét kötelezettségek előírása az ilyen bíróságok, hivatalok vagy más típusú intézmények részéről;

      4. ha egy adott Ügyfél Fiókja legalább 3 évig inaktív marad. 

    4. A pontban hivatkozott hívás A fenti 2. pontban foglaltakat, valamint a Szolgáltatások nyújtásának felfüggesztéséről vagy megszüntetéséről szóló tájékoztatást elektronikus úton is eljuttathatja a Vásárlóhoz, ideértve az Áruházba küldött üzeneteket is.

 

VISSZAVONÁS, PANASZOK, A VITÁK MEGSZÜNTETÉSÉNEK ÉS A KÖVETELÉSEK KERESÉSÉNEK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDSZEREI

  1. ELÁLLÁS AZ ELADÁSI SZERZŐDÉSBŐL

    1. A Fogyasztói Jogokról szóló törvény értelmében Adásvételi Szerződést kötött fogyasztó 14 napon belül indoklás nélkül elállhat attól. A félreértések elkerülése végett Fogyasztó a jelen pontban a fogyasztói elállási jogra vonatkozó rendelkezések alkalmazásában a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozókat is jelenti.

    2. Az adásvételi szerződéstől való elállás időszaka attól a pillanattól kezdődik, amikor a Fogyasztó az árut birtokba veszi. A Fogyasztó az Eladóhoz intézett elállási nyilatkozatával elállhat az Adásvételi Szerződéstől. A nyilatkozat benyújtható önállóan vagy azon az űrlapon, melynek sablonját az Eladó az Áruház honlapján a következő címen közzétette: Elállási nyilatkozat. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozatot annak lejárta előtt elküldeni. Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztónak a Weboldalon keresztül benyújtott űrlap átvételét.

    3. Ha eláll az adásvételi szerződéstől, az érvénytelennek minősül.

    4. Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát azelőtt nyújtotta be, hogy az eladó elfogadta volna az ajánlatát, az ajánlat hatályát veszti.

    5. Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni az általa teljesített összes fizetést, beleértve a szállítás költségeit is. az Áruk a Fogyasztóhoz. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a Fogyasztótól kapott fizetések visszatérítését, amíg vissza nem kapja az Árut, vagy a Fogyasztó igazolja az Áru visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át az árut a Fogyasztótól.

    6. Ha az elállási jogot gyakorló Fogyasztó az Eladó által felkínált legolcsóbb rendszeres szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles visszatéríteni az Eladó által felmerült többletköltségeket. a Fogyasztó.

    7. A Fogyasztó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásától számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy az árut átveszi maga a Fogyasztó. A határidő betartásához elegendő az Árut a határidő lejárta előtt visszaküldeni az Eladó címére. A visszaküldött árut az Eladó alábbi címére kell kézbesíteni vagy elküldeni: Das Company sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia.

    8. Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó csak az Áru visszaküldésének közvetlen költségeit viseli.

    9. Amennyiben az Árut jellegéből adódóan hagyományos postai úton nem lehet visszaküldeni, az Eladó az Áru visszaküldésének költségeiről az Áruház honlapján tájékoztatja a Fogyasztót.

    10. A fogyasztó felelős azért, hogy az Áruk értékét olyan módon csökkentse, amely az Áruk természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges.

    11. Az Eladó a Fogyasztó által alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési móddal téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy ettől eltérő, számára semmilyen költséggel nem járó visszaküldési módba

 

  1. AZ ELADÓ FELELŐSSÉGE AZ ÁRUK AZ ELADÁSI SZERZŐDÉSNEK MEGFELELÉSÉRT, GARANCIA

    1. Eladó vállalja, hogy a pontban megjelölt kivétellel az Adásvételi Szerződésben foglaltak szerint szállítja az árut. IV pont 2. pontja szerint.

    2. Az Eladó felelősséggel tartozik a Fogyasztó vagy a Fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó Vevővel szemben azért, ha az áru a Fogyasztói Jogokról szóló törvényben meghatározott feltételekkel nem felel meg a Szerződésnek. .

    3. Az Áru Adásvételi Szerződésnek nem megfelelősége esetén a Fogyasztót, illetve a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozót a fogyasztói jogokról szóló törvényben meghatározott jogok illetik meg.

    4. A Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó az Áru Szerződésnek való nem megfelelősége miatti jogainak gyakorlása esetén az árut kijavítandó vagy kicserélhetővé teszi. az Eladónak. Az áru átvétele az Eladó költségére történik. Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó köteles az árut saját költségén haladéktalanul visszaküldeni az Eladónak.

    5. A Vállalkozókkal kötött adásvételi szerződések esetén az Eladónak az Áru hibáira vonatkozó szavatossági felelőssége a Ptk. 558. § 1 CC

    6. Az Eladó nem felelős azért, ha az Áru nem felel meg a Szerződésnek, ha a Fogyasztót legkésőbb a Szerződés megkötésekor egyértelműen tájékoztatták arról, hogy az Áru sajátossága pontjában meghatározott szerződés teljesítési követelményeitől eltér. 43b szakasz 2. vagy 3. §-a alapján, és kifejezetten és külön elfogadta az Áru sajátos jellemzőjének hiányát. pontban megjelölt jótállásra ez a rendelkezés ennek megfelelően vonatkozik. X alpont 10. pontja szerint.

    7. Az Ügyfél törvényben vagy jelen Szabályzatban biztosított jogainak megsértéséből eredő panaszokat a következő címre kell küldeni:

      1. címre: Das Company sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. vagy e-mailben a következő e-mail címre: info.hu@dascompany.com,

      3. telefonon: +48 32 50 65 880,

      4. vagy az online áruházban elérhető űrlapon keresztül: https://panaszok.dascompany.hu/

    8. A reklamáció elbírálásához a Vevőnek a reklamált Árut lehetőleg el kell küldenie vagy ki kell szállítania, csatolva a vásárlást igazoló dokumentumot. pontban megjelölt címre kell az árut kiszállítani vagy elküldeni. 7 lit. és felette.

    9. Az Eladó a panaszt tartalmazó kérelem kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol a Fogyasztó által benyújtott, az Áruval kapcsolatos panaszra, illetve az Adásvételi Szerződés végrehajtásával kapcsolatos panaszra. vagy a fogyasztói jogokat gyakorló Vállalkozó.

    10. Az Eladó által a Webáruházban kínált árukra az Eladó jótállást vállal. Az Eladó garanciájára vonatkozó részletes rendelkezések az Áruház honlapján közzétett Jótállási feltételekben találhatók.

    11. Az Online Áruházban kínált kész árukra egy másik harmadik fél garanciát vállalhat. Ha egy adott Áru rendelkezik az előző mondatban említett jótállással, a jótállás fennállására és tartalmára, valamint a garancia időtartamára vonatkozó információkat minden esetben írásban csatolják az Áruhoz a Vevőnek történő átadáskor, valamint a Az online áruház weboldala. 

  1. SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKOZÓ PANASZ

    1. Az Ügyfél panaszt nyújthat be az Eladónak az Áruház működésével, szolgáltatásainak vagy funkcióinak használatával kapcsolatban.

    2. A panaszok benyújthatók:

      1. a címre: Das Company sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. vagy e-mailben a következő e-mail címre: info.hu@dascompany.com ,

      3. telefonon: +48 32 50 65 880,

      4. vagy az Online Áruházban elérhető kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. 

    3. A panaszban az Ügyfélnek meg kell adnia vezeték- és vezetéknevét, levelezési címét, a probléma típusát és leírását. 

    4. A reklamáció hiányosságai esetén az Eladó felkéri a Vevőt a szükséges mértékben a megadott határidőn belüli kiegészítésére.

  1. A PANASZOK KEZELÉSÉNEK ÉS A IGÉNYEK MEGOLDÁSÁNAK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDSZEREI

    1. A Fogyasztónak minősülő Ügyfélnek lehetősége van peren kívüli panaszok kezelésére és követelések érvényesítésére.

    2. Fogyasztó, beleértve: 

      1. jogosult a Kereskedelmi Felügyeletnél működő állandó fogyasztói választottbírósághoz fordulni a megkötött Adásvételi Szerződésből vagy szolgáltatásnyújtási szerződésből eredő vita megoldása érdekében;

      2. jogosult felkérni a Kereskedelmi Felügyelőség tartományi felügyelőjét, hogy kezdeményezzen közvetítői eljárást a Vevő és az Eladó közötti vita békés rendezése érdekében;

      3. ingyenes segítséget kaphat a Vevő és az Eladó közötti vita rendezésében, igénybe veheti a kerületi (települési) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet ingyenes segítségét is, amelynek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (ideértve a Fogyasztói Szövetség, Lengyel Fogyasztók Szövetsége). 

    3. A kerületi (települési) fogyasztónál elérhető részletes tájékoztatás a fogyasztók panaszkezelési és követeléskezelési peren kívüli lehetőségeiről, valamint az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól ombudsmanok, társadalmi szervezetek, amelyeknek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem, a Tartományi Kereskedelmi Felügyelőségek és a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal – többek között a honlapjukon. 

    4. A fogyasztó panaszát az EU ODR online platformján keresztül is benyújthatja, amely a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. SZEMÉLYES ADATVÉDELEM

A vásárlók személyes adatait az Eladó a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően gyűjti és dolgozza fel, beleértve az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendeletét is. természetes személyek a személyes adatok feldolgozásával és az ilyen adatok szabad áramlásával, valamint a 95/46/EK irányelv (Általános Adatvédelmi Rendelet) hatályon kívül helyezése kapcsán, valamint az Áruház Adatvédelmi szabályzatának megfelelően

  1. A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES RENDELKEZÉSEK

 

A jelen Szabályzat külön rendelkezéseire is figyelemmel, ha az Ügyfél Vállalkozó, az általa leadott Megrendelésekre és Szolgáltatásokra az alábbi fenntartások vonatkoznak:

 

    1. Az Eladó nem vállal felelősséget a Vállalkozó által a Megrendelés leadásakor vagy máshol az Áruházban megadott hibás vagy hiányos adatokból, illetve az elérhetőségek vagy az átvételi cím hibás megadásából eredő károkért.

    2. Feltételezhető, hogy a Vállalkozó Vásárló nevében átveszi az Árut az általa felhatalmazott személy a szállítás átvételére és a szállítási dokumentum aláírására, valamint egyéb kapcsolódó tevékenységeket végezni.

    3. Az Eladó nem vállal felelősséget különösen azért, ha az Áruk tárolása, szállítása vagy felhasználása nem egyeztethető össze az Áru leírásában, az Áru címkéin vagy az Eladó utasításaiban szereplő információkkal .

    4. Az Eladónak a Vállalkozó felé fennálló elmaradt haszonért való felelőssége kizárt.

    5. A Vállalkozó nem jogosult semmilyen követelésre az Eladóval szemben harmadik személyeknek az Áruk használatából eredő követelései miatt.

    6. A Vállalkozó vállalja, hogy az Eladó előzetes beleegyezése nélkül nem használ védjegyeket, védjegyeket vagy egyéb szimbólumokat, amelyek az Eladót személyre szabják.

    7. Az Eladó felelőssége a Vállalkozó felé az utolsó Megrendelés értékére korlátozódik.

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

    1. A jelen Szabályzat folyamatosan elérhető az Áruház honlapján, oly módon, hogy az Internetes áruház tartalmának böngészése során bármikor lehetővé tegye annak tartalmának megszerzését, reprodukálását és rögzítését nyomtatással vagy adathordozóra történő mentéssel.

    2. Hacsak az Áruház honlapján másként nem jelezzük, az Online Áruházhoz fűződő minden jog, beleértve a gazdasági szerzői jogokat, a nevéhez, az internetes domainhez, a webhelyhez, valamint az egyéb tartalmakhoz fűződő szellemi tulajdonjogokat, valamint Az áruk egyes nyomtatványai, logói, valamint fotók, videó anyagok és leírások az Eladót illetik, és csak a Szabályzatban és az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott módon és módon használhatók fel.

    3. Az Eladó és a nem Vállalkozó Vásárló között felmerülő viták rendezését a Polgári Perrendtartás vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően az illetékes bíróságok elé kell terjeszteni. Az Eladó és a Vállalkozó Vásárló között felmerülő viták rendezését az Eladó székhelye szerint illetékes bírósághoz kell benyújtani.

    4. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló törvény rendelkezései, a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései és a lengyel jog egyéb vonatkozó rendelkezései kell alkalmazni.

    5. Az Eladó az alábbi esetekben módosíthatja a Szabályzatot:

      1. az általánosan alkalmazandó jogszabályok rendelkezéseinek változásai vagy azok értelmezése/értelmezése, amely a Szabályzat rendelkezéseit vagy a Felek jogait és kötelezettségeit érinti;

      2. bíróság, hatóság vagy más típusú intézmény által a Szabályzat rendelkezéseit vagy a Felek jogait és kötelezettségeit érintő határozat, ítélet vagy más hasonló aktus kibocsátása, valamint meghatározott az ilyen bíróságok, hivatalok vagy más típusú intézmények kötelezettségei;

      3. az Internetes áruházban nyújtott Szolgáltatások körének, feltételezéseinek, funkcionalitásának vagy felépítésének változása esetén az Áruház vagy az értékesítés; különösen azokat, amelyeket szervezési, technológiai vagy technikai okok okoztak, ideértve a Webáruház vagy az egyes Szolgáltatások igénybevételéhez szükséges technikai követelmények vagy üzleti feltételezések megváltozását, valamint az adott Szolgáltatás nyújtásának megszűnésével járó változásokat. , formai vagy értékesítési szabályokat, azok megváltoztatását vagy új Szolgáltatások, funkciók vagy az Áruház vagy az értékesítés szervezetének bevezetését; 

      4. az Online Áruház Szolgáltatásainak, funkcionalitásának vagy működésének javítása, a visszaélések megelőzése vagy biztonsági okok miatti igény;

      5. a szerkesztési változtatások szükségessége, beleértve a Szabályzat tartalmával kapcsolatos kétértelműségek vagy értelmezési kétségek megszüntetésének szükségességét.

    6. A jelen Szabályzat változásairól minden Ügyfelet az Online Áruház honlapján található tájékoztatáson keresztül tájékoztatunk, amely tartalmazza a változások listáját és hatálybalépésének dátumát. A Fiókkal rendelkező ügyfelek az általuk megadott e-mail címen további tájékoztatást kaphatnak a változásokról az összefoglalójukkal együtt. A változtatások hatálybalépésének időpontja nem lehet rövidebb a bejelentéstől számított 14 napnál. Amennyiben az Ügyfélfiókkal rendelkező Ügyfél a Szabályzat új tartalmát nem fogadja el, köteles erről az Eladót a Szabályzat változásáról való tájékoztatástól számított 14 napon belül értesíteni. Az Eladó értesítése, ha a Szabályzat új tartalmát nem fogadja el, a fiókra vonatkozó Szerződés megszűnését vonja maga után.

    7. A Vállalkozó Ügyfelek Szabályzatának módosítása a pontban megjelöltnél rövidebb időszakokban vezethető be. 6 fent. 

    8. Az Eladó az Áruház weboldalán a kínált szolgáltatásokkal, valamint harmadik felek áruival és szolgáltatásaival kapcsolatos reklámtartalmakat helyezhet el az Interneten használt formában. Az ilyen ajánlatok vagy szolgáltatások igénybevétele nem része az Áruháznak, és ezek szabályait a megfelelő harmadik felek határozzák meg.

    9. Amennyiben a jelen Szabályzat bármely rendelkezése részben vagy egészben hatálytalanná válik vagy hatálytalanná válik (például jogszabályi rendelkezések változása miatt), az a többi rendelkezés hatályosságát nem érinti. 

    10. Ha a jelen Szabályzat két- vagy többnyelvű változatban is elérhető, nyelvi eltérések esetén csak a szabályzat lengyel nyelvű változata kötelező érvényű.